יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה 30/10/2013

הבורר עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה. אחרי שני הפרקים הראשונים של העונה הרביעית אפשר להגיד שהסדרה הזאת ממשיכה להפתיע. בפרק הראשון אנחנו מגלים שנדב ברח אל המדבר כדי לחשוב ולנקות את הראש. כשנדב היה שם הוא הכיר גרמניה יפה. בבוקר שלמחרת הם התעוררו ושמעו רעשים מבחוץ. הגרמנייה חשבה שמדובר בבעלה ואילו נדב חשב שמדובר במישהו הרבה יותר מסוכן. הוא תפס סכין ויצא החוצה ופתאום הופיע בולדוג, עוזרו של הבורר. בולדוג אמר לנדב שהוא חייב לחזור אל הבורר כי הבורר חולה ורק נדב יכול לשכנע אותו לטפל בעצמו. נדב הצטרף אל בולדוג והם נסעו אל הבורר. בולדוג הביא אותם אל בית נטוש וכשנדב המופתע יצא מהמכונית הבורר התנפל עליו במכות.


הבורר פרק 2
לחצו עכשיו כדי לצפות בהבורר עונה 4 פרק 3. בפרק השני נדב הביא את אבי הטחול, ביחד עם הבורר לבית חולים פסיכיאטרי אחרי שאבי ניסה להתאבד. כשהם מצאו את אבי מחוסר הכרה הבורר ביקש מנדב לעזוב אותו שם ולתת לו למות. נדב לא הסכים לעשות את זה והוא החזיר את אבי להכרה. כשאבי חזר להכרה הבורר הודיע שאבי לא הבן שלו יותר. למרות זאת הוא עזר לנדב להביא את אבי לבית החולים הפסיכיאטרי. לאחר מכן הבורר דרש מנדב לירות ביגאל הנאצי כיוון שמבחינתו נדב הוא היחיד שעלול להצליח להרוג את יגאל. נדב החליט לעשות את מה שציווה עליו הבורר למרות הספקות לגבי זהותו של יגאל.

הבורר פרק 3- ספויילר!!
הבורר עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה לחצו כאן. אחרי שנדב ירה ביגאל הנאצי הוא מרגיש רגשות אשמה קשים. פתאום הוא חושב על האפשרות שיגאל באמת היה אביו אבל עכשיו כבר מאוחר מדי. הבורר מרוצה ממה שנדב עשה ועכשיו הוא יודע שהוא יכול לסמוך עליו ושאפשר להכשיר אותו כדי שבבוא היום יוכל לרשת את הבורר. הבורר עדיין לא מתעלם מאבי. למרות שנדב מספר לבורר שהפעם אבי באמת חזר לעצמו ושהוא מבקש לראות את אביו, הבורר לא מוכן לשמוע עליו. אבי שמתאכזב מכך שאביו מתעלם ממנו מחליט לפתוח דף חדש ונקי בחייו. הוא מתאהב בבחורה המסתורית ששוהה איתו בבית החולים ומחזר אחריה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה