יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

צפו: הבורר עונה 4 פרק 11 לצפייה ישירה


 

נדב מגיע אל הבורר לביתו. הבורר מחכה לו במשרד ומורה לכולם להשאיר אותם לבד. אבי מרגיש שמשהו דרמטי קורה והוא נחוש לנצל את המצב כדי לתפוס את מקומו הישן. כל זה בבורר עונה 4 פרק 11 לצפייה ישירה. גם נדב מרגיש שמשהו רע עומד לקרות אבל אין לו ברירה והוא כבר לא יכול להמלט. הוא נכנס אל הבורר ומתיישב על הכיסא. הבורר לא מחכה ומיד שואל את נדב האם נדב נפגש עם יגאל הנאצי. ליבו של נדב צונח והוא מרכין את ראשו. להפתעתו הבורר לא מתחיל להשתגע. הוא נשאר רגוע, מה שמלחיץ את נדב עוד יותר. לאחר שתיקה ארוכה, נדב מבין שעליו להתוודות על הכל והוא מספר לבורר את כל הסיפור מן ההתחלה ועד הסוף בלי להשמיט מילה. הבורר עונה4 פרק 11 לצפייה ישירה.

 



האם זה הסוף?

הבורר מקשיב לסיפור ורק מסתכל על נדב. כשנדב מסיים את הסיפור שלו, הבורר שואל אותו מה הוא חושב על כך. נדב לא מבין את השאלה והבורר מנסח את עצמו מחדש "האם אתה חושב שאתה הבן של יגאל הנאצי?" הבורר עונה 4 פרק 11 לצפייה ישירה. נדב עונה שהוא לא יודע והוא לא מצליח לעלות על התשובה הנכונה. נדב מספר לבורר שהוא דיבר עם עמליה על הנושא אבל גם היא לא נתנה לו את התשובה. הוא שואל את הבורר מה דעתו. הבורר שותק כמה רגעים ואז אומר לנדב שגם הוא לא יודע אבל עכשיו הוא מבין למה נדב שמר על קשר עם יגאל הנאצי. נדב מרגיש הקלה מסויימת אבל אז הוא מייד תופס את עצמו בידיים ומזכיר לעצמו שזה עוד לא נגמר ושלא ידוע מה הבורר יעשה עכשיו. הבורר עונה4 פרק 11 לצפייה ישירה.

 

הבורר מאבד את זה

נדב יוצא מביתו של הבורר כשעיניהם של אבי ונטלי מלווים אותו. גילה שמחה על כך שאולי סוף סוף אבי שוב יחזור להיות הבן מספר אחת של הבורר עונה 4 פרק 11 לצפייה ישירה. הבורר יוצא מהמשרד כמה דקות אחרי נדב. הוא נראה לבן כסיד וגילה מתקרבת אליו בדאגה רק כדי שהוא יאבד את ההכרה ויפול לתוך ידיה. הבורר עונה 4 פרק 11 לצפייה ישירה. הבורר עונה 4 פרק 11  לצפייה ישירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה