יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

מקימי, מקימי עונה 1 פרק 5 לצפייה ישירה



מקימי פרק 5 מביא לכם את הפרק האחרון של הסדרה הכי מרגשת על המסך הישראלי. מקימי זו סדרה במראה על הקושי של החזרה תשובה ומציגה את הזגו הצעיר, עלמה ובן שמנסים לעשות זאת למרות כל הקשיים. כול הסובבים אותם מצביעים להם על הבעיות של התהליך אבל הם בשהלם לא רואים את החזרונות ורואים רק את היתרונות. עלמה נוסעת לאומן ושם היא מחזקת מאוד את האמונה שלה וגם בן מתחזק מרגע לרגע. אין ספק שכל עוד הם היו חילונים פעם הבעיה הזו תלווה אותם כל הזמן אבל בנתיים הם מצליחים לשרוד השאלה לכמה זמן זה יחזיק.


מקימי פרק 5 בן ועלמה חוזרים בתשובה
ההורים של עלמה מכנים אותה חולה סופנית ולא מוכנים לשמוע על הסיבות שהביאו אותה לחזרה בתשובה. בן גם נתקל בקשיים רבים ואחרי שכבר עישן סמים ועשה קעקועים בכל הגוף גם הוא מחליט שהוא רוצה לחזור בתשובה. לפרק האחרון מגיעים שני הצעירים כבר כמעט בסוף התהליך אבל השאלה אם הם ימשיכו איתו עד הסוף או יקחו צעד אחורה ויחזרו להיות חילונים כפי שהם היו מתחילת חייהם. בן מציע לעלמה להתחתן איתו אבל היא מודיעה לו שזה מוקדם מדי ולכן הוא אומר לה שהוא יוצא לשידוכים ואז ישלחו לו מישהי אחרת והוא לא יוכל להתנגד לכך.

מקימי פרק 5 החזרה בתשובה
התהליך הזה הוא תהליך קשה ומורכב ובדיוק גם הוא מוצג בסדרה. עלמה ובן נתקלים בקשיים שבהם נתקלים כל יום אלפי צעירים וצעירות שמחליטים לחזור בתשובה. התהליך של חזרה בתשובה לעולם יהיה תהליך קשה, תהליך שבו צריך לצאת מהמסגרת ולשבור את המוסכמות של כל מה שהכרת עד עכשיו. שני השחקנים מראים לנו את התליך הקשה הזה מהעיינים שלהם, מהעיינים של הסובבים אותם וכמובן מהעיינים של ההורים שלהם. שני השחקנים מראים בעזרת משחק מושלם את הדרך הקשה שצריך לעבור כל ילד שרוצה לשנות קצת את הרגלי החיים שלו והלתקרב לדת היהודית. אין ספק שזהו תהליך קשה ומורכב וכך הוא מוצג גם בסדרה. בהחלט אפשר לומר שמדובר בסדרה נפלאה שתרגש אתכם והולך להיות לכם חורף חם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה