יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה 18-12-2013


נדב כבר מסובך לחלוטין. בפרקים הקודמים, יוסי הגיע אל ביתו של הבורר כדי לספר לו שנדב נפגש עם יגאל הנאצי בסתר. הבורר עונה 4 פרק 10 לא מתרגש מהמידע הזה לתדהמתו של יוסי ויוסי המאוכזב חוזר לביתו. בינתיים הבורר מתחיל לברר מדוע נדב נפגש עם יגאל. הוא לא רוצה לקפוץ ישר למסקנות ולכן הוא שולח את אחד מאנשיו כדי שזה ירחרח לגבי המפגשים האלה. בינתיים נדב מנסה לברר אצל עמליה מיהו אביו האמיתי אך עמליה לא מוכנה לתת לו את המידע הזה. היא מבקשת ממנו להתעזר בסבלנות ולחכות לרגע המתאים. נדב מבין שהרגע המתאים הוא עכשיו אבל הוא לא יכול לשכנע את עמליה בכך. הבורר עונה 4 פרק 10.

נדב נופל בפח
בינתיים אירנה מתכוננת לחתונה שלה ושל נדב. היא מצליחה סוף סוף לשכנע את ניקולה, אחיה, שהיא ונדב נועדו להיות ביחד. היא נמצאת בשלבים האחרונים של ההריון ונדב צריך לפעול מהר כדי שיוכל לקחת ממנה את הילד ולא יצטרך להתחתן איתה. אחרי השיחה שלו עם אורנה לגבי אימוץ הילד, נדב מחכה לתשובה ממנה אבל היא ממאנת לבוא. נדב לא מצליח להתאזר בסבלנות והוא הולך אליה שוב. צפו בבורר עונה 4 פרק 10. נדב מגיע אל אורנה ומציע לה שוב לאמץ את הילד ביחד. אורנה לא מבינה למה נדב רוצה לאמץ דווקא את הילד הזה וכשנדב מספר לה שזה הילד של אירנה, היא מבינה הכל. הבורר עונה 4 פרק 10.

הבורר ונדב
אורנה כועסת על נדב על כך שהוא ניסה לעבוד עליה פעם נוספת. הבורר עונה 4 פרק 10. היא עוזבת את מקום המפגש שלהם ומודיע לו שהיא לעולם לא תאמץ איתו ילד ולעולם לא תחזור אליו. היא מחליטה להגיש בקשה לגרושין. נדב מרגיש שהוא נמצא במלכודת הכי קשה של חייו. הוא לא יודע מה לעשות ובינתיים הוא מקבל זימון אל הבורר. נדב חושד שמשהו רע מאוד עומד לקרות ובבורר עונה 4 פרק 10 הוא מגלה שהוא צדק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה